Scholen

Herken je dit?

Het is financieel niet haalbaar om kleinere klassen te maken.

Extra handen in de klas zijn lastig te organiseren, je bent al blij dat de groepen bezet zijn.

De werkdruk voor de leerkrachten is hoog. Hoe graag ze ook willen, er is onvoldoende tijd om alle leerlingen op maat te kunnen helpen.

Kinderen die wat extra hulp nodig hebben, krijgen (ondanks alle inspanningen van de leerkracht) niet de aandacht die ze nodig hebben. Dit alles ten gevolge van de redenen hierboven. Deze kinderen raken steeds verder achter en verliezen steeds meer hun zelfvertrouwen en het plezier in leren.

Het is financieel niet haalbaar om kleinere klassen te maken.

Extra handen in de klas zijn lastig te organiseren, je bent al blij dat de groepen bezet zijn.

De werkdruk voor de leerkrachten is hoog. Hoe graag ze ook willen, er is onvoldoende tijd om alle leerlingen op maat te kunnen helpen.

Kinderen die wat extra hulp nodig hebben, krijgen (ondanks alle inspanningen van de leerkracht) niet de aandacht die ze nodig hebben. Dit alles ten gevolge van de redenen hierboven. Deze kinderen raken steeds verder achter en verliezen steeds meer hun zelfvertrouwen en het plezier in leren.

Ik kan helpen!

"Ik weet hoe het is om te willen presteren op school, maar het zelf nooit goed genoeg te vinden."

Ik kan helpen!

"Ik weet hoe het is om te willen presteren op school, maar het zelf nooit goed genoeg te vinden."

Wat levert dat de school op?

Kinderen die leren met plezier. We leren spelenderwijs, zodat leren niet wordt gezien als stampen, maar juist als iets leuks. Hun nieuwsgierigheid wordt geprikkeld en hun hersenen gestimuleerd door spelend en bewegend leren.

Minder werkdruk voor zowel leerkracht als intern begeleider. Een deel van de zorg voor hen wordt weggenomen. Ik ga met de zorgleerling spelenderwijs aan de slag en werk met een heldere communicatie in een online beveiligde omgeving waar ook ouders aan (kunnen) deelnemen. 

Ik werk spelenderwijs samen met kinderen aan hun leermoeilijkheden, zodat hij of zij met zelfvertrouwen en plezier blijft leren.

Ik werk spelenderwijs samen met kinderen aan hun leermoeilijkheden, zodat hij of zij met zelfvertrouwen en plezier blijft leren.

Dit is het stappenplan:

1.

Aanmelding

Een school meldt een leerling of leerlingengroepje aan met het aanmeldformulier. Ik neem contact met de leerkracht op om af te stemmen wanneer ik de leerling(en) het beste uit de klas kan halen.  

2.

Spelen en bewegen

Naar aanleiding van de aanmelding ga ik spelenderwijs werken aan de leermoeilijkheden van de leerling(en). 

3.

Resultaat

Leerlingen die met plezier en zelfvertrouwen leren! Niets is betere reclame voor jouw school dan vrolijke leerlingen en tevreden ouders.

Meer weten?!

Neem gratis en vrijblijvend contact op.

Een samenwerking als deze is best intensief. Daarom moet het van beide kanten goed voelen! Een kennismaking is dan ook erg belangrijk. Ik kan langskomen op school of we bespreken telefonisch wat ik voor jouw school kan betekenen. In deze gekke tijden is zelfs online begeleiding mogelijk!